Pytania / odpowiedzi
- Gdzie i jak mogę się ubezpieczyć?
Możesz się ubezpieczyć wyłącznie drogą on-line, poprzez stronę uth.tca-broker.pl Należy się zarejestrować/założyć swoje konto, wybrać właściwy Pakiet z odpowiedniego kierunku, zatem uzupełnić swoje dane i po ostatecznym sprawdzeniu i zapoznaniu się z regulaminem i pozostałymi zgodami po czym przejść do płatności. - W jaki sposób otrzymam polisę – potwierdzenie ochrony?
Polisę otrzymasz na swój indywidualny adres mailowy podany w danych podczas rejestracji. - Nie dostałem linku aktywacyjnego. Co mam zrobić?
Sprawdź folder spam lub kosz skrzynki mailowej. Jeśli mail z linkiem aktywacyjnym nie wpłynął, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@tca-service.pl - Wpisałem niepoprawne dane, jak je zmienić?
Jeżeli wpisałeś je przed realizacją wpłaty, możesz je edytować. Jeśli dokonałeś/łaś już wpłaty i dostałeś/łaś polisę, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@tca-service.pl - Podałem inny niż wskazany w deklaracji tytuł wpłaty. Czy wpłata zostanie uznana?
Wpłata zostanie zaksięgowana. Jeśli w ciągu 7 dni nie otrzymasz polisy, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@tca-service.pl - Czy otrzymam umowę zawarcia i gdzie mogę ją pobrać?
Tak, po otrzymaniu wpłaty potwierdzimy ochronę wysyłając polisę na adres mailowy zgodnie z danymi wskazanymi do ubezpieczenia. Potwierdzenie ochrony możesz pobrać też ze swojego konta. - Czy otrzymam świadczenie z NNW, jeżeli do wypadku dojdzie za granicą?
Tak, ochroną objęte są wypadki na całym Świecie i ochrona jest 24 godziny na dobę. - Czy ubezpieczenie pokryje koszty leczenia za granicą podczas mojego wyjazdu?
Nie, ubezpieczenie to nie pokrywa kosztów leczenia na skutek NNW i zachorowania poza RP. Takie świadczenie pokrywa karta EKUZ na terenie Unii WEuropejskiej i dodatkowo można samodzielnie dokupić ubezpieczenie indywiduanle na czas wyjazdu u dowolnego Ubezpieczyciela. - Jak mogę zgłosić szkodę?
Szkody zgłaszamy wyłącznie do Interrisk TU S.A. Vienna Insurance Group pod numerem telefonu 22 575 25 25.