Pytania / odpowiedzi

  1. Gdzie i jak mogę się ubezpieczyć?
    Możesz się ubezpieczyć wyłącznie drogą on-line, poprzez stronę uth.tca-broker.pl Należy się zarejestrować/założyć swoje konto, wybrać właściwy Pakiet z odpowiedniego kierunku, zatem uzupełnić swoje dane i po ostatecznym sprawdzeniu i zapoznaniu się z regulaminem i pozostałymi zgodami po czym przejść do płatności.
  2. W jaki sposób otrzymam polisę – potwierdzenie ochrony?
    Polisę otrzymasz na swój indywidualny adres mailowy podany w danych podczas rejestracji.
  3. Nie dostałem linku aktywacyjnego. Co mam zrobić?
    Sprawdź folder spam lub kosz skrzynki mailowej. Jeśli mail z linkiem aktywacyjnym nie wpłynął, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@tca-service.pl
  4. Wpisałem niepoprawne dane, jak je zmienić?
    Jeżeli wpisałeś je przed realizacją wpłaty, możesz je edytować. Jeśli dokonałeś/łaś już wpłaty i dostałeś/łaś polisę, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@tca-service.pl
  5. Podałem inny niż wskazany w deklaracji tytuł wpłaty. Czy wpłata zostanie uznana?
    Wpłata zostanie zaksięgowana. Jeśli w ciągu 7 dni nie otrzymasz polisy, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@tca-service.pl
  6. Czy otrzymam umowę zawarcia i gdzie mogę ją pobrać?
    Tak, po otrzymaniu wpłaty potwierdzimy ochronę wysyłając polisę na adres mailowy zgodnie z danymi wskazanymi do ubezpieczenia. Potwierdzenie ochrony możesz pobrać też ze swojego konta.
  7. Czy otrzymam świadczenie z NNW, jeżeli do wypadku dojdzie za granicą?
    Tak, ochroną objęte są wypadki na całym Świecie i ochrona jest 24 godziny na dobę.
  8. Czy ubezpieczenie pokryje koszty leczenia za granicą podczas mojego wyjazdu?
    Nie, ubezpieczenie to nie pokrywa kosztów leczenia na skutek NNW i zachorowania poza RP. Takie świadczenie pokrywa karta EKUZ na terenie Unii WEuropejskiej i dodatkowo można samodzielnie dokupić ubezpieczenie indywiduanle na czas wyjazdu u dowolnego Ubezpieczyciela.
  9. Jak mogę zgłosić szkodę?
    Szkody zgłaszamy wyłącznie do Interrisk TU S.A. Vienna Insurance Group pod numerem telefonu 22 575 25 25.